Oyuncak Tahta Odun Adamlar Savaş Simulatör İndir Wooden Battles Download

Oyunun orjinal adı Wooden Battles. Son günlerde Youtube'de gösterilen ve pek popüler olmayan ama popüler olmaya aday bir oyun. Odun Adamlar Savaş Similatörünü indirip oynayacağınız bağlantıyı yazının   altında verdim. Tahta adamlar savaş similatörü daha yeni çıkan oyunlardan orta seviye bir bilgisayarda rahatlıkla oynanabilir. Oyun özellikle çocuklar için oldukça eğlenceli. Savaş oyunu olmasına rağmen kan vahşet ve şiddet unsurarının bulunmadığı çocuklar için ideal bir oyun. Savaş sırasında ortada sadace kırılmış oyuncaklar bulunuyor. Bu açıdan küçük çocukların vahşet görüntülerine maruz kalmadan gönül rahatlığı ile oynayabileceği güzel bir savaş oyunu olarak düşünmekte bir  sakınca yoktur . Bana göre, çocukların bu oyununun başında saatlerce oynamasıda pek mümükün değil. Çünkü oyun eğlenceli olmasına rağmen, çocukların bir süre sonra oyundan sıkılmaları çok olası.
Tahta  Adamlar Savaş Simulatör Oyununun kurulumumuda çok kolay. Hatta Kurulumu bile yok denilebir.  İndirdiğiniz dosyayı rar arşivinden çıkarıp doğrudan kaydettiğiniz klasör üzerinden oynayabilirsiniz. Ben yine de kurulum ve kullanım için indirme linkinin altında  resimli kurulumunu  gösterdim.
Bol Eğlenceler



Oyunu İndirmek İçin Tıklayın : Oyuncak Odun Adamlar Savaş Simulatör İndir Download

Oyuncak Tahta Odun Adamlar Savaş Simulatör İndir Wooden Battles oyunu resimli kurulum aşamaları ve oyun anlatımı






20 yorum:

  1. Oyun güzel begendim oyunu enes baturda gördüm dedim hadi oyunu bende indrim oyunu dedim

    YanıtlaSil
  2. Oyun çok güzel tama anlattığı gibi indirmeniz tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  3. oyun harika sürekli oynuyorum

    YanıtlaSil
  4. oyun yalan dolan ben denedim oyun felan yüklenmedi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yanlis yaparsan yuklenmez tabi yada sistem ozelikleri uyusmuyo ram falan soylermisin

      Sil
  5. Yuh bu kadar hyatimda gorduyum en guzel oyunlardan birisi😍😍❤❤❤❤

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil